Monday 8th of July 2024
×

Nonton Serial Malaysia Bila Cupid Jatuh Cinta (TV3) Sub Indo Full Eps 1-10, Viral di Tiktok! Kisah Cinta Segitiga yang Rumit

Nonton Serial Malaysia Bila Cupid Jatuh Cinta (TV3) Sub Indo Full Eps 1-10, Viral di Tiktok! Kisah Cinta Segitiga yang Rumit

--

FILM.ASCOMAXX –   Saluran TV3 merupakan saluran yang menyiarkan berbagai program dari Malaysia. Salah satunya drama Malaysia tahun 2020 kali ini dibintangi jajaran seleb ternama.

Drama Malaysia TV3 2020 cukup lengkap dari genre romansa, komedi hingga keluarga. Tidak sedikit drama Malaysia menghadirkan kisah menarik tentang konflik sebuah hubungan, keluarga, percintaan hingga karir. Drama yang akan kita bahas kali ini adalah Bila Cupid Jatuh Cinta dengan link nontonnya di bawah ini.


Baca juga: Nonton Drama The Last Immortal (2023) Episode 17 Sub Indo, Gu Jin Menjauhkan Diri Dari Hua Shu

Baca juga: Sinopsis Film Semi Filipina Salakab (2023), Angeli Khang Kena Stockholm Syndrome Tunduk dengan Penculiknya

Sinopsis Serial Malaysia Bila Cupid Jatuh Cinta (TV3)

Fira (Oktovia Manrose) menerima tugasan daripada bosnya, Puan Suraya (Sharmaine Farouk) untuk mencarikan jodoh untuk Dani, anak kepada rakan karibnya. Di saat bertemu Dani, Fira terjatuh hati pada Dani tetapi dia menyimpan perasaannya untuk bersikap profesional sebagai ejen mencari jodoh. 

Haris (Ikmal Amry), anak kepada Puan Suraya mula rasa bimbang kerana dia sebenarnya menyukai Fira dalam diam. Haris mula rasa tergugat dengan Dani.

Baca juga: Nonton Anime The Boy And The Heron (2023) SUB INDO Full Movie HD 1080p, Link Resmi Bukan Anoboy!

Kegagalan Fira untuk melawan perasaannya menyebabkan Fira tidak tentu arah. Malahan, Fira sanggup menemukan Dani dengan calon palsu agar dapat memberikannya lebih banyak masa untuk memenangi hati Dani.

Fira mula berubah untuk menepati ciri-ciri wanita idaman Dani. Calon yang dicarikan oleh Fira nampaknya padan dengan Dani apabila hubungan Dani dan Sara (Sharifah Husna) bermula dengan baik.

Sumber:

UPDATE TERBARU